Despre mine și Evaprenor
Sunt Raluca și am creat spațiul educativ Evaprenor din dorința de a susține antreprenoriatul feminin. Misiunea mea este să ajut cât mai multe femei să dezvolte o activitate antreprenorială, prin servicii educative individuale și de grup (mentorat, coaching, consultanță, training), programe inspiraționale, povești de succes.
Practica mea se bazează pe cei 10 ani de experiență profesională în corporații de top, plus 15 ani de antreprenoriat, dar mai ales pe lecțiile învățate pe propria piele din tranziția pe care am făcut-o de la angajat în Germania la antreprenor în România și din propria căutare a echilibrului dintre viața profesională și cea de familie.
Mai multe detalii despre traseul meu profesional pe LinkedIn.
Diplome & Certificari
Resume
Experiența profesională, diplome, certificări
Certificat Coach Profesionist
Acordat de ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări)
Certification in Design Thinking
Acordat de MIT Management Executive Education
Financial Education Instructor Certification
Acordat de National Financial Educators Council
Montessori Adolescent Orientation
Acordat de AMI (Association Montessori Internationale)
Principiile mele de Coaching
-
Coaching-ul nu este despre a da sfaturi, ci despre crearea unui spațiu de ascultare empatică, prin care este stimulat liberul arbitru al clientului. Acest spațiu se creează prin ascultare, validare, empatie, iubire.
-
În practica mea de Coaching, pornesc de la premiza că fiecare persoană cu care lucrez este creația perfectă a lui Dumnezeu, așadar nu am dreptul să o judec. Non-judecata stimulează potențialul creativ al clientului și îi întărește încrederea în sine.
-
Fiecare persoană este diferită și este motivată să acționeze în modul ei unic și personal. Așadar, prin instrumente specifice de coaching ajut clientul să-și descopere și activeze motivația intrinsecă, care îl va face să acționeze în mod consecvent.
-
Identificarea credințelor limitative este un aspect important al practicii de coaching. Prin instrumente specifice, îmi ajut clienții să identifice credințele limitative și să le înlocuiască cu unele pozitive.